Opći uvjeti

UVJETI INTERNET POSLOVANJA

Ovim uvjetima definirano je online Internet poslovanje poduzeća Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija, te ovdje možete pronaći iscrpne informacije o pravima kupaca, zaštiti privatnosti i ostalim pravilima vezanim za Internet prodaju.

Postupak, te uvjeti poslovanja definirani su kroz slijedeće članke: INTERNET PRODAJA, ONLINE PLAĆANJE te REKLAMACIJE.

Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske.


INTERNET PRODAJA

Kupcem može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća uvjete poslovanja poduzeća Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija, što se potvrđuje kupnjom proizvoda.
Ugovor u ime i za račun maloljetnika, ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Prihvaćanje online uvjeta poslovanja poduzeća Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija kupac potvrđuje elektronskim putem, prilikom kupnje proizvoda putem ove Internet prodavaonice.

Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje ih na poduzeću Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija

Sve cijene izražene su u kunama s jasno istaknutim pripadajućim porezom na dodanu vrijednost (PDV).
Fotografije prikazane na Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija su samo ilustrativne prirode.

U slučaju akcijskih ponuda, cijena i uvjeti prodaje vrijede do isteka roka koji je naveden uz proizvod u samoj Internet prodavaonici.
Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija zadržava pravo izmjene cijena i uvjeta isporuke bez prethodne najave.

Prodavatelj robe je:

Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija
Trgovački sudu u Zagrebu MBS: 080678928
Sjedište: Sveti Duh 50, Zagreb, HRVATSKA
OIB: 31134262074

Poslovnica Internet prodaje: Sveti Duh 50
10000 Zagreb, HRVATSKA
Telefon: 01/3730 550
Telefax: 01/3730 610
e-mail: info@favory.hr

Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija putem Internet prodavaonice omogućava kupnju samo dijela cjelokupnog asortimana roba i usluga prikazanih na internet stranicama Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija, što je jasno istaknuto na način da je u košaricu za kupnju Internet prodavaonice moguće dodati/ kupiti ISKLJUČIVO one proizvode koji se mogu platiti online, putem jedne od podržanih kreditnih katica, u realnom vremenu.
Za sve ostale proizvode, koje nije moguće dodati u košaricu online prodavaonice, moguće je online jedino zatražiti klasičnu veleprodajnu ponudu. Veleprodajna ponuda, nije predmet poslovanja Internet prodavaonice, te nije obuhvaćena ovim uvjetima poslovanja.

Online kupovanje odvija se putem elektronskog obrasca/košarice, pomoću koje birate željene proizvode i njihove količine, te način isporuke (osobnim preuzimanjem na lokaciji Favory d.o.o. za usluge i turistička agencija ili dostavom na adresu po sistemu ‘od vrata do vrata’).

Nakon odabira svih željenih proizvoda i pripadajućih količina, klikom na naredbu “Završi kupovinu”, sustav Vas vodi do stranice na kojoj morate potvrditi točnost izbora u košarici, te proslijediti na online blagajnu Internet prodavaonice.


ONLINE PLAĆANJE

Na blagajni online prodavaonice, nakon potvrde izbora željenih proizvoda i izdavanja naredbe “Potvrđujem kupovinu”  generira se konačna ponudu za odabranu robu, uključujući pripadajući PDV i eventualne troškove dostave.
Ponuda je pravovaljana, jer je izrađena na elektroničkom računalu te vrijedi bez potpisa i žiga.

Nakon potvrde točnosti izbora u košarici, odnosno ponude, sustav kupca preusmjerava na sigurne (enkriptirane) stranice na kojima ćete odabrati vrstu kartice, te sve ostale potrebne podatke potrebne za provedbu online plaćanja.

Enkripcija je proces koji pretvara običan tekst u šifrirani tekst korištenjem algoritama te tajnih i javnih ključeva. Podaci koji se prenose preko ovih stranica zaštićeni su korištenjem protokola Secure Socket Layer (SSL). SSL protokol enkriptira podatke prilikom unosa preko web sučelja čime stvara siguran kanal za prijenos informacije i onemogućava nedozvoljeni pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i poslužitelja, i obratno.

Korisnički podaci koji se prenose internetom zaštićeni su 256 bitnim SSL protokolom enkripcije podataka. 256-bitna enkripcija sa SSL protokolom viši je standard u zaštiti komunikacija i razmjene podataka preko interneta i koriste ga svi ozbiljni korisnici koji djelomično ili u potpunosti obavljaju određenu komunikaciju preko interneta.

Prilikom sigurne komunikacije između vašeg računala i poslužitelja u kutu vašeg internetskog preglednika pojavit će se mala ikona u obliku lokota, a adresa stranice počinje sa https://, a ne s uobičajenim http://. Ikona lokota označava da je u tijeku sigurna komunikacija između vašeg računala i poslužitelja. Ako dovedete strelicu miša iznad lokota pojavit će informacija o statusu i ispravnosti enkripcije, te izdavatelju SSL certifikata.

Plaćanje ponude vrši se kartičnim poslovanjem, online odobrenjem plaćanja u realnom vremenu, za MasterCard, Visa, Maestro, American Express kartice.

ODGOVORNOST ZA MATERIJANE NEDOSTATKE/REKLAMACIJA

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju dostave, te je vidljiv nedostatak kod proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan proizvod preuzeti i može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave, ukoliko nešto nedostaje Kupac je dužan odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.  Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

U slučaju kada kupac osobno dolazi po proizvod dužan je proizvod pregledati sam, provjeriti ispravnost narudžbe, te je dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah reklamirati. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nemaju vidljivi nedostatak.

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakonu o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail info@favory.hr  ili poslati fax na broj: 01 3730 610 

ili pisanim putem na adresu: Favory d.o.o., Sveti Duh 50, 10 000 Zagreb sa naznakom Reklamacija.

U reklamaciji molimo da upišete broj narudžbe, datum, vrijeme i detaljno opišete događaj. Naš odgovor obvezujemo se dati u roku od dva radna dana,  temeljem Vašeg opisa reklamacije dostaviti ćemo i informaciju da li možemo zamijeniti proizvode za nove ili izvršiti povrat novca. Napominjemo da nećemo uvažavati reklamacije proizišle iz nepravilnog rukovanja i čuvanja, te nepažljivog transportiranja prilikom osobnog preuzimanja kao prevrtanje, naglo kočenje, ostavljanje u vozilu na neprikladnoj temperaturi i slično. Također nećemo uvažavati reklamacije nastale uslijed konzumacije naših proizvoda izvan roka trajanja (duže od 24 sata po preuzimanja). Proizvode je potrebno čuvati prema uputama na deklaraciji. Prilikom rukovanja s našim proizvodima potrebno se pridržavati svih važećih higijenskih pravila

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene. 

Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, nesipravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

 

Ove web stranice sadrže programske kolačiće (cookies). Daljnjim pregledavanjem slažete se s njihovim korištenjem. Više informacija | Slažem se